Wednesday, 27 March 2013

Kemana hala tuju ku ?

Salam 

 Malas sudah isi  blog hahaha , tak tau nape , kejap suke kejap tak :) , Kali ni ringkas gile aku buat . 
Kemana hala tuju ku ? DIploma ALHAMDULILAH lepas da ,,,sekarng duk interview ..dah sementara kerja dgn family. AKu percaya rezeki ade , mungkin dah takdir ALLAH ,.tentukan yang terbaik untuk aku :) . Bukan aku tk pergi mintak , da beratus agaknya :) , aku sabar jelah ...permohonan ijazah sudah jugak aku mohon .
kalu dapat mesti lah aku nk sambung ,,impian mak ayah ,,ye ..mmg umur makin meningkat ..ramai org ckp ..umur dah berapa nk smbung . Bagi aku umur bukan penghalang..aku memohon je dulu ,, ade rezeki ade.. :).Apa pun org nk kata pasal aku , mulot manusia ..mereka boleh mengata, kita bersabar dgn rezeki yang dah di tentukan :) in sha allah . 


Gambar ni aku jadikan inspirasi ..aku amek dari kawan aku , yang sedang lakukan ijazah , aku tengok semangat dia tk pernah jatuh :)
In sha allah ...


p/s: Ringkas ke ? heheh