Sunday, 9 December 2012

" Disember yang indah"

Salam ,
hai berabad lama jugak , saya tak isikan sesawang blog ni. Maklum lah , semester last rito.. AHMALDULILah .. yang penting ku lepas final projek rito . Sekarang , hanya tunggu final resutl exam . lagi 2 jam ni , semasa aku menulis blog ni * aceh poyo je ayat. ayo..kering ayat dah ..dah nk balik penang jugak tak lame lagi , INSYA ALLAH , as org yang berkerjaya :') . Lepas uh , sambung belajar, kalu de rezeki ...tak sabar rasenye :)  . Rindu ku dengan si HIJAU Jmm , awk di sana jge diri ok :) ,


p/s: rindu persahabatan kita ,, kawan ..sudi bacalah blog nie
ade rezeki aku update lagi
..

 ku nampak tenang di luaran , tapi hati HANYA ALLAH sahaja yang tahu 

2 comments:

al_hakim said...

tak baik tinggal blog lame2..huhu

A'salam, semua :) said...

ala busy lah habis kan dip dulu hehe