Thursday, 20 December 2012

"Diploma sudah tamat"

salam
hye diary ku , yeye je aku nie hehe :D
ha ..ye btl tak sangke, nk taknk TAMAT sudah diplomaku , ALHAMDULILAH :d , serius tak percaya ,
berkat doa ibu ayah , kwn2 dan diri :) syukur,.Sekarang ni aku kerja dengan abang aku dulu , sementara tunggu kerja yang elok  + ada jugak mohon ijazah .intake awl tahun 2013. Harap2 dapat lah , mmg dalam perancagan nk sambung jugak ijazah :d , . Kalu aku dapat yang full time , ok lah , kalu part time aku mohon UTM johor saje, harap2 dpat lah :) , semangat nk sambung belajar ni takkan pernah padam :) ameen

   Untuk si dia , awk sye doakan awk pong sambung k :) , ingt tak lame je awk rezeki awk :) , cayok2. pas ijazah  kita teruska dgn rancangan kita haha miang sudah :) YA ALLAH  lame lagi 4 tahun lagi :D  insya ALLAH ..
Tak sbar nk menunggu konvo , harap di percepatkan bulan 4 nie hehe sbb itu hari  keembiraan untuk mak ayah aku :D hehe
.. sya harap awk datang jugak ok :d..
Konvo awk t sya dtg shah alam..

No comments: