Sunday, 24 July 2011

' Wekeend part 1 # "

Salam 
Alhamdulilah ...aku selamat smpi dan pergi eheh .jenjalan je..Menghabiskan mase hujung minggu .bukan pergi mane pun.pergi Batu Pahat..hrm  ade pe ?erk..saje jenjalan ...Duk umah kerja aku makan tidur .tumbesaran badan jer..keje.,.sesekala buat penatkan badan.,.Selain ke batu pahat..alang3 singgah ayer hitam ...Ye aku tahu ramai mesti sngt3 dah tahu pe de kt ayer itam ..takde3..aku nk citer gak sikit jer tak banyak .->>.
            " Ayer Hitam (bahasa Cina: ) adalah sebuah bandar rehat (Bandar persinggahan) in Johor, Malaysia. Terletak betul-betul di persimpangan laluan JKR-ft1.png dan laluan JKR-ft50.png, ia telahpun dikenali kerana banyak kedai yang menjual kraf tembikar dan lain-lain. Ia juga merupakan salah satu pertukaran untuk Lebuhraya Utara-Selatan. Ia adalah bandar sempadan antara Batu Pahat dan Kluang daerah. Kira-kira 32 km jauhnya dari Bandar Penggaram, Batu Pahat, modal daerah Batu Pahat dan 20 km dari Kluang." thnks to pakcik GOOGLE  . Ayer itam gak tempat macam- macam orng boleh beli ..cm2 kau boleh dapat ...   Bukan macam shopping complex uh ..cume kau boleh dapt teddy bear, barang- barang hadiah ke, barang ceramic ke ..macam-macam lah ..

Buah-buah ,,kot nk bagi bakal mak mertua kau :)

Pasu- pasu ..
        Pic dia atas thnks to pakcik GOOGLE  gak eheeh  :)

Sempat bersinggah di sana :)
Tau duduk sebelah driver je hehe
Credit to Nadia ..." Half Driver"
AKhirnya
Tanda kebosanan

























to lah kisah aku bile buhsan..merantau jauh3 hehe ..perjalan hanya memakan satu jam setengah ...pergi dah balik ..Laju jugak ..lgi 2 driver uh bwak..thnks guys :)



p/s: terima kasih segalanya .. 





No comments: