Saturday, 9 July 2011

"Matang?"

Salam .


        Matang ni perkara yang subjektif..Seseorang itu matang pun, kita tak tau bile..umur, perwatakkan memainkan peranan seseorang itu nk matang. Kadang- kadang tak semestinya umur seserorang itu dewasa pun tak semestinya dia matang.,,Umur seseorang itu kecil pun tak semestinye dia tak matang..Matang seserorang mungkin capai bile sampai waktunye. Bagi aku keadaan sekeliling memainkan peranan pernting dalam kematagan seseorang individu itu. Aku nk cakap aku matang pun tak tau ....sbb aku ngaku diri aku pun kadang keanakan ..Yelah hidup di kelilingi anak- anak lelaki.Di besarkan dengan ketiadaan perempuan kecuali mak aku. Aku akui pe yang aku mintak alhamdulilah tk pernah di tolak , cuma ade lah sesetangah tak dpt. Aku banyak berfikir sejak akhir- akhir nie...Kenpa ye aku susah nak mtang ? erk....Insya ALLAh matanglah ..bukan lah aku nk ckp semua keputusan tak boleh aku fikirkan , alhamdulilah boleh ,,,cuma sesetangah tu...aku still tanye pendapat ramai org...walaupun benda yang remeh temeh ...har....Sejak akhir ni jugak banyak dugaan juga timpa...Terasa jugak nk hilang dari dunia.. tpi...kita ada podeman hidup....




KENAPA UJIAN ku SEBERAT ini???????

“Allah tidak membebani seseorang melainkan sesuai dengan kesanggupannya”. Surah al Baqarah:286, al Quranul Karim.



terima kasih kepada rakan sepoli ku kerasa berkongsi sepontong maksud ni di status dia  Muhamad Izzuddin.. Thanks friends... .


p/s: Moga- moga di lembutkan hatinya .. Aku merindui nya ..







No comments: