Friday, 8 July 2011

" Let it go even difficult"

salam 
Tajuk je BI ,ehhe entry tk Bi pun ..tak cukop kental lah nk masukkan entry dalam BI.>Insya ALLAh .. Berbalik  kepada tajuk di atas..mesti semua pernah merasai ia kan ..mestilah nama pun life..hm benda ni terjadi kepada aku skg nie.!. Sekarang aku kene buat pilihan yang tak pernah berlaku dalam hidup aku..Bukan lah sampai antara hidup dan mati ..Memang pedih mase aku nk buat pilihan ni..Mungkin pilihan ni..akan kecilkan ati lain-- pihak...Tiada ape sgt entry kali ni.Cume nk berkongsi ..pe yang berlaku sepanjg minggu nie jerk..tq :)

p/s: Ni hanyalah enrty ..dari hati * tiada katian antara semua *

2 comments:

ary anwari said...

pilih yg terbaik aw..:)
baru tag wawa kat http://ary-anwari.blogspot.com/2011/07/saya-nak-ga-dari-korea-dan-bandung.html

teh tarik said...

tq cik ary hahaha ...ok3..jap wa tgk balik hehe