Tuesday, 21 June 2011

"Smile for Wordless Wednesday # 2 "

Salam
                       hye





                                            For"Wordless Wednesday "

Monday, 20 June 2011

Politeknik Seberang Perai

Salam .
.hye ..
.tahniah PSP ada blog sendiri begitu jugak poli3.. lain ,. Thanks kepada ...Nanie zainuddin ( FB) ( ( Belog dia )...atas pemberitahuan  hehe ..( ayat skema skit) ,.. POLITEKNIK SEBERANG PERAI .BOLEH kumpulkan blogger3..Psp ....Kene bangga dengan poli sendiri  :) .

Link ke Blog -->> POLITEKNIK SEBERANG PERAI

Thursday, 16 June 2011

"Memory "

 salam ...


         Tiada hadiah wa nak bagi..cume kenangn ..same-same mereka.. Harap kamu suke.,,wa main pakai tibai sahaja tau..Harap maaf silap dan salah sepanjang korang tengok video nie..Hanya ini mampu wa buat sehabis :)...Kalau ade kekurangan cakap dan tegur yer...aduh ayat ku...nk skema hehehe ,, Saja sebelum kita LI hehe ...



p/s': Maaf tak cantik :) Khas Dip 3 C ...2011

Tuesday, 14 June 2011

"Smile for Wordless Wednesday # 1 "

Location : Batu Feringgi , Pulau Pinang













" Hati- hati"

Salam ..
        Lame agaknye blog nie dah...bersawang hehehe... Disini wa hendak mengingatkan kepada semua yang bawa motor tuh , hati-hati k.. Tak mahulah dengar kemalangan, ye memang kita tak boleh nak elakkan kalau perkara uh dah nk berlaku. Cuma kita boleh mengambil langkah berjaga-jagakan . Wa nk berkongsi kisah kwan wa , yang sudah berada hospital genap 10 hari - 15.6.2011 - 12.00 am  . Semasa kemalagan , dia bawak motor dengan seorang rakan dia, nak  ke laluan motor, sebuah lori pasir ni berhenti di tepi jalan. Dia nak mengelak lori pasir uh , mungkin takdir nk jadi.. dia tercampak dibahu jalan. Kejadian ini berlaku di Lunas - 6.6.2011 - 3 petang waktu Malaysia



 ini gambar moto selepas kemalagan ..


 Khairul Hisyam
~ Mangsa kemalagan ~

 Masuk besi ..ayo...ngilu ..tgk...




Hari pertama di Hospital..


Menerima 16 jahitan di bibir
tapi masih berselera makan :)



































** Esok 15.6.2011  mungkin dalam tengahhari dia akan di bedah ( masuk besi kt kaki ). Kita doakan dia selamat amin .. Wa pergi tgk pun ngeri..tapi masih boleh melawak lgi ..:)  **


p/s: berhati-hati semua







Thursday, 9 June 2011

"ANA LULU"



salam


Enrty kali ni nak bagi tahu...Cerita baru di Tv3 Drama Ana Lu’Lu akan menggantikan drama Asmara 2 bermula 7 Jun di slot lestary, TV3. Drama ini akan ditayangkan setiap hari Selasa jam 9 malam.




Antara barisan Pelakon ana LULu


SINOPSIS ANA LU’LU
ANA LU’LU mengisahkan seorang gadis periang (Ana Lulu), sering tampil dengan cara berpakaian pelik dan menarik perhatian orang untuk memerhatikannya.
Ana bekerja sebagai pembantu jurujual di sebuah kedai bunga bersama seorang kenalan baru, Bunga. Konflik percintaan bermula apabila Harris telah jatuh hati dengan Ana. Walau bagaimanapun, Ana sedang menyulam cinta dengan Fadzil. Lulu tidak menyedari Fadzil sering mempergunakannya demi wang.

                                                         * Lagu tema ana Lulu *