Friday, 27 May 2011

"Kemajuan "

salam ..
wah ..kemajuan yg bagus..sape tak suke tengok bekas sekolah sendiri ade kemajuan..Mestilah kebanyakkan bekas  pelajar...Sekolah Menengah Teknik Perdagangan Johor Bahru..:)


Terima Kasih



wah...sekolah lame hehe..


macm tadika tapi mesti syok



maju jaya




terharu jugak aku tengok..sayang kami batch 2007./2008 tak sempat nak merasa..semua ini.takpelah asal dapat tumpang gembira...MAju SEkolah teknik! ceh wah...semangat gitu... :)..


dari kiri wanie.zize miza..aku dah memel

dari kanan..qiela,bit, fara, shu

miza, wanie, memel, da, aku , shu

memel, da, shu dan aku




antara,koleksi..gambar...aku  di sekolah ,,,hee..muke2...budak..memang budak..Bile tengok balik wah selekehnyer aku kt sekolah..kwan2..aku semua...kemas.. haha.. :)...

p/s: zaman terindah zaman sekolah ... :)

4 comments:

De'din said...

cantiknya luukisan/mural kat dinding tu,,
serius kreatif !
kalo kelas cantik mcm tu,,
nak belajar pon senang !
haha

teh tarik said...

haha..cntek,.kan cm tadika..
tpi wa suke..cik faris ahhaa

angah(atiq) said...

time skolah smua muke cam knk2 ribena an..
hahahah

teh tarik said...

tau takpe..malu2... :)....
takpe zaman3...keindahan