Saturday, 9 April 2011

'kenangn di ulu paip'

       Alhamdulilah, kami selmt pergi dan balik.. dari ULU PAIP, KEDAH.. Amin...
pe2 pun ku gembira...mandi2...cm dugaan sebelum nk pergi...Semuanye berjalan lancar.. hahah..yg kenangan paling best aku dan yana rakan ku...Gatal2 nak mandi jao,...ha kau..sato badan kene ulat..Menjerit masing2,,,nsb bek tak bnyk sgt :).. Sahaja nak mencube haha..Cik aidar..lgi trok kene yg besar punya haha..tapi kenangn ni semua tkkan aku lupekan :)

saya dah kak ida

In this foto :
lieza, sya,aidar,eka, dan ida

Bersama
eka, sya,husna (pink) lieza dan aidar

Kenangan bersama

Syok mandi

KAmi


shu dan ain

yana dan aku

paan, aidar ,ida (pink) aku dan eka
dak2,,,rumah ahhaha

* Mereka *



aku sgt sayang pada mereka...mereka,,,,kesayg aku ...
P/s: kau..kurangkan kepercayaan aku pada kau udah ! :"(

No comments: