Tuesday, 5 April 2011

'air mata"

             Sje jer buat tajuk air mata,,,hahahaha............eee...tknk lah jatuh kan air mta,,,lgi,,tak tau,,,bukan air mata di mata,,tapi air mta di hari..nie belum g habis terubat,,,duhai,,,Sato hari tlonglh wt hati relaks

...Tolong hati ku mintak sehari ja,,,,cukop,,,bukan taknak,,tpi,,,aduh geli,,,jerk aku nk bermadah...saya tak mau..
saya rindu rindu,,,,rindu hati yg gembira sahja,,,saya mengharap to sahaja,,,Tamat sudah,,,penyeksaan test2..owh,,,tidak FINAL...knepa takde backup ape2,,lgi nie,,pemalas nyer,,,sya,,:).. Hati nak jugak merasa suke..tpi,,kenpa suah?yer...sbb takut 'jatuh ' 2 kali kot..atau,,aku yg memilih,,ha,,belajo kasi hbs,,,rapat2,,takpe kot,,,tapi tkleh ckp besar..sbb,,,sato ari ti mungkin ???Nk bermadah sahaja a...Terlekat hari nk tgk lirik lagu...


Biarkan waktu teruslah berputar
Mencintai kamu penuh rasa sabar
Meski sakit hati ini kau tinggalkan
Ku ikhlas ‘tuk bertahan
Cintaku padamu begitu besar
Namun kau tak pernah bisa merasakan
Malah kini kau ucapkan selamat tinggal
Membuat keresahan
Reff:[*]
Meninggalkanku tanpa perasaan
Hingga ku jatuhkan airmata
Kekecewaan ku sungguh tak berarah
Biarkan ku harus bertahan
[**]
Jangan pernah kau coba untuk berubah
Tak relakan yang indah hilanglah sudah
Jangan pernah kau coba untuk berubah
Tak relakan yang indah hilanglah sudah


'SESEKALE NK BERJIWANG"
P/S: Bukan tak mau,,tapi sabo yer..... :)

No comments: