Thursday, 24 March 2011

24/3/2011---

Hari ni kan,,aku nak cite pe ea..pasai family lah,ea..Mestilah aku ade parents tersayang,,kan.Aku tunggal ja,,bukan tunggal ape??..Tunggal perempuan jerk,,maner taknyer,,5 abg,sowang adik laki,,Sape cakap....jadi sowang perempuan nie,,tak best,,best,,,oooo, senang,,( padahal kadang2) buhsan kot  giler,,,nk di buat nyer,,,Dah takdir dah cmto,,,terima,,Mungkin ade hikmah,,

Seronoknye,,aku diberi akk2 ipar yang sporting alhamulilah,,,amin,,anak2 sedara yg cumill gito,,
hehehe..Dalam adik beradik ku,,haha aku,abg no 5 dan adik aku jerk lum kawin,,hm lame g nk pikit pasai uh ..Pernah jua aku saje tnyer mak aku' Mak pas dip akk kawin ea,,," tnye mak aku menjwab,,"hahah gatai,,dpt kn ijzah dulu" sje jerkm tnyer...Tak terpikir lgi setakat uh lgi,,,ahahaaha





                         Antara -antara koleksi,,aku haha..anak sedara aku,,
               dah boleh buat buat team bola sepak dah nie hahaa.....


p/s : PANTANG AKU,,ORG DOK CITE BUKAN-BUKAN PASAL AKU!!

No comments: